lördag 11 juni 2011

Jag säger som Fylking:"ÄNTLIGEN!"

Sommar, värme, värme och ännu mer värme.
Jag njuter i fulla drag! Visst, jag svettas också, precis som alla andra. Och nej, aptiten är inte som den ska, det är sant. Jorå, flugor och myggor har vi i överflöd, det ska jag inte hymla om.
MEN ÄNDÅÅÅÅÅÅ!!!

Det är varmt varmt varmt!! Precis som jag vill ha det!
T o m på kvällen och natten är det varmt!

Tur är det att jag bor på landet och har få grannar och inga spontanbesökare. Det innebär att jag kan gå omkring halvklädd när jag känner för det och t o m oklädd om jag skulle känna för det.
Utan att skrämma ihjäl någon!

Dessutom är känslan av att kunna existera utan duntäcke, raggsockar och 2 fleecetröjor en ren befrielse.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen... den som klagar på värmen i min närhet får en smäll i skallen!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar