onsdag 22 juni 2011

Jag gillar inte folk som ljuger...

Det upprör hela mitt sinne.
Nä, jag pratar inte om små vita lögner för att skydda sitt skinn, jag pratar stora lögner som endera har till syfte att skada någon annan, endera har till syfte att imponera på någon annan.

Ärlig talat så skiter jag fullständigt i hur många, hur stora, hur mycket eller hur länge.... Det rör mig inte i ryggen!!
Det enda jag vill är att man talar sanning och svarar på raka frågor. Jag tar mycket hellre ett ärligt:" Det ska du skita i!" än en halvkväden lögn.
Säg ifrån då om det är så att det inte passar!

Det som stör mig mest är när någon ljuger för att framstå i en bättre dager. Att någon ljuger för att få någon annan att verka som skurken.
Det är ju så... att jag ser igenom.. kanske inte med en gång, men efter ett tag. Är man dessutom så slipad att man inte ger sig, så vet jag... att efter ett tag så gör man bort sig.... säger fel saker, talar emot sig själv eller helt enkelt råkar försäga sig.

Så varför ens...
Dissad så det stänker kan jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar