onsdag 1 juni 2011

Kan du så kan du....

... å vill du så vill du. När jag ställer frågan om vem som kan eller har möjlighet eller vill vara med på eller ta hand om eller träffas för en fika eller så, så vill jag inte veta vilken som INTE kan... eller få ursäkter radade tilll evighet amen om hur mycket nån har å göra eller hur sjuk man är eller så..

Kan du så kan du! Så enkelt är det! Å jag hänger ingen för att man inte har tid eller lust eller vad det nu är som gör att man inte kan vara med.
Däremot kan det hända att jag ifrågasätter engagemanget för uppgiften om det gång på gång upprepas detta ursäktande å undanglidande.
Å dessutom blir jag galen om jag får löfte om ett deltagande i något och personen backar ur i sista sekund, gång efter annan.
Eller galen å galen sa Gustav Vasa... mer lessen och less.

Nåväl... detta om detta... kan du så kan du å vill du så vill du... läsa mitt bloggtrams alltså ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar