lördag 2 juli 2011

Gillar mycket - gillar lite...

Gillar mycket =):
sommar
min familj
lönedag varje månad
att återuppta kontakten med goda vänner från förr
att få kontakt med nya vänner
känslan av semester - spritt typ till v.32 eller så
att jag har ett jobb att få semester ifrån
min förmåga att ta mig upp i ljuset från botten av brunnen, igen och igen
min knäppa katt
det faktum att jag lyckas
mina medmänniskor som tar tag i sig själva och gör nåt åt sin situation

gillar väldigt lite ... eller rättare sagt Ogillar =( :
blinningar, deltavingar, knott, mygg och andra eländiga stickande, blodsugande tingestar som förpestar sommaren
allmänt gnäll och gnäll i synnerhet
dom som tycker synd om sig själva och inte gör nåt åt det utan bara söker folk som ska tycka som dom
synnerliga lögnapor
egotrippande

Så... nu vet ni det!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar