onsdag 2 februari 2011

Det handlar om att bestämma sig...

och det har jag gjort!

Jag har slutat att vänta. Nu är det järnet framåt som gäller. Fokus på livet och glädjen. Bort med alla bromsar som finns och påverkar mina val. Jag vet att jag väljer rätt... varenda gång! Stöter jag på patrull så är det enkelt att stanna upp, fundera och välja om om det är det som krävs.
Öppenhet och tydlighet är viktiga ingredienser i min må-bra-resa.
Kan jag bestämma mig när det gäller jobbet, så kan jag bestämma mig när det gäller mig själv också.

Jag tror och hoppas att jag får min man med mig på samma spår. Han behöver också hitta ett jag-fokus. Tillsammans äger vi situationen och livet. Eftersom vårt liv är här så är det enklast om vi styr det själva, tillsammans. Ungarna hänger med såklart. Det är en del i deras liv också, att hitta balansen och kärleken till sig själv. Den universella förbehållslösa kärlek som ger kraft och energi i alla varelser och i alla livets skeenden.

Jajjamen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar