fredag 11 februari 2011

Igår var jag så oootroligt arg och irriterad...

... och det tog urlång tid innan jag fattade varför. För det hade inte hänt nåt speciellt, utan ilskan bara kom över mig helt plötsligt där jag satt...
Dels funkade inte datorn på jobbet på ett tillfredsställande sätt... dels kände jag att något var som galet.

Efter en stund kunde jag pinpointa energitjyven.
En människa som hela tiden klagar för att det går så dåligt å att alla är så vrånga å att det inte går att få tag i nån. När kvällen var slut hade denna person sålt 7. Jag pratade med urtrevliga människor i telefon, mitt stora problem var att tekniken strulade.
Men eftersom jag fick den negativa personens vibbar+ kommentarer i luften hela tiden, även fast den personen inte pratade med just mig varenda gång, så ville det sig inte.
Till på köpet så pratade den här människan högt med sina medarbetare om allt möjligt, svor högt och ljudligt och började, med 1 timme kvar av arbetstiden, mycket våldsamt och ljudligt städa sin låda och stampa fram och tillbaka till soptunnorna med allehanda skräp och annat.

Jag tackar gudarna för att den människan inte jobbar ikväll. Så ikväll är det min kväll att göra ett bra resultat och förtjäna min fredagscube!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar